goo apartments
Misiunea noastră
Misiunea noastră este de a prelua toate grijile proprietarilor, atât în ceea ce privește administrarea proprietății cât și închirierea acesteia în vederea obținerii unui randament optim, astfel încât într-un interval de timp rezonabil investiția să fie amortizată.
- Pregătirea documentației și obținerea certificatului de clasificare pentru imobil / apartament de la Ministerul Antreprenoriatului și Turismului - Direcția Autorizare, în numele proprietarilor sau operatorului care administrează imobilul.
- Realizarea unui kit media ( foto / video / tur virtual) a proprietății la un nivel profesionist, personalizat și adaptat pentru toate canalele de promovare.
- Asigurarea managementului rezervărilor / închirierilor prin listarea proprietății pe toate canalele de distribuție online și offline ( Booking, Expedia, Agoda, TravelMinit, HotelBads, Travco, agentii de turism din tară si strainătate)
- Asigurarea managementului operațional ( servicii check-in/out; servicii housekeeping / curățenie; mentenanța proprietății și menținerea acesteia în parametri optimi, etc.)
- Întocmirea și verificarea inventarului după check-out-ul turișilor / după încetarea contractului de locațiune cu chiriașul
- Asigurarea serviciilor de marketing personalizat pentru proprietate, cu expunere premium, pe toate platformele online / social-media ( Facebook, Google, Instagram, TikTok, Pinterest, Twitter, BookingEngine-ul - GooApartments.ro etc)
- Gestionarea relației cu clienții (turiști și/sau chiriași) astfel incat gradul de satisfactie a acestora sa fie la un nivel ridicat.
- Întocmirea și gestionarea contractelor de locatiune / rezervare / închiriere
- Supravegherea tuturor plăților (facturi, plăți către asociația de proprietari, plata impozitelor etc.)
- Supravegherea respectării regulilor locuinței de către turiști și chiriași
- Colectarea plății serviciilor de cazare și/sau a chiriei
- Predarea veniturilor din chirii către proprietari, în intervalele stabilite de aceștia
- Verificarea și transmiterea indexului pentru utilități
- Verificarea și păstrarea corespondenței
- Rezolvarea problemelor administrative si tehnică
- Consultanță în domeniul imobiliar cu privire la consolidarea investitiilor in zone care aduc un randament optim.
- Servicii profesionale de consultanță fiscală, pentru plata taxelor și impozitelor
Avantaje
De ce Goo Apartments ?
- Promovăm un concept de business integrat / inovativ, nou pe piaţa turistică din România.
- Lucrăm pentru tine și îți stăm la dispoziție permanent.
- Administrăm / operăm proprietați în valoare de peste 2,5 mil. euro
- Oferim transparență, încredere și profesionalism partenerilor și clienților noștri
- Raportăm toată activitatea pe care o desfășurăm în sezon prin intocmirea fișe de raport tehnic si analiză de business periodică.
- Menținem o bună relație cu clienții / oaspeții, astfel încât să realizăm o creștere permanentă a gradul de fidelizare și revenire a acestora în locațiile din portofoliul nostru.
Îți respectăm proprietatea, deci nu putem limita timpul tău personal pe care îl petreci la mare ! Te poți bucura oricând de casa ta, știind că echipa noastră îți va pregăti toate condițiile pentru un sejur minunat.
Ce aducem in plus?
Pentru proprietari și investitori
Ceea ce aducem în plus față de operatori clasici este faptul că asigurăm un sistem de închiriere a imobilelor în regim hotelier cu asigurarea serviciilor premium, necesare acestui tip de operare;
Oferim proprietarilor și investitorilor oportunitatea de intra în domeniul turismului și de a realiza un business profitabil.
Prezentăm si promovam proprietățile oaspetilor noștri în calitate de reprezentant direct, asumându-ne tot ce tine de relatia prestator/client.
Ajungem la un numar de milioane de potențiali turiști, urmând ca aceștia să ne contacteze direct prin toate canalele online si offline existente la acest moment, în momentul in care vor lua decizia de programare a vacanței și nu vor avea de plătit niciun comision fața de tariful listat.
Acționăm in sprijinul proprietarilor ajutând la declarararea veniturilor pentru plata taxelor, la găsirea unei oferte bune de asigurare a locuinței, la întreținerea și chiar la redecorarea ei.
La cererea partenerilor nostri, oferim servicii personalizate, astfel încât să fidelizăm oaspetii pentru fiecare proprietate pe care o administrăm.
Ce aducem in plus?
Pentru Oaspeti
- Punem la dispoziție un portofoliu de proprietăți / apartamente de vacanta, astfel încât turiștii să se simtă confortabil în proprietatea unde au ales sa-si petreaca vacanta / citybreak-ul, iar urmatoarea alegera sa fie deja validată ca urmare a serviciilor prestate de noi.
- Oferim consiliere pentru alegerea unei locații potrivite pentru fiecare oaspete si familia sa.
- Stăm la dispoziția clienților 7 zile din 7 pentru orice solicitare
- Nu percepem taxe, comisioane sau alte costuri pentru rezervare;
- Oferim servicii personalizate și extraservicii la cererea oaspetilor nostrii.
+4 0735 057 100
Telefon
Ce aducem in plus?
Pentru Comunitate
Stimulăm turismul din Romania, aflată în plină dezvoltare, prin promovarea atât în tară cât și în străinătate a destinațiilor din România.
Încurajăm și îndrumăm proprietarii să își plătească taxele, prin oferirea unor servicii profesionale de consultanță în domeniul legislativ și fiscal.