Termeni si Conditii Generale – GooApartments
Website-ul GooApartments.ro este un site comercial, proprietatea companiei Wave Trade Business, care permite prezentarea si efectuarea de rezervari pentru apartamente de inchiriat si de alte servicii de cazare aflate in portofoliul Wave Trade Business SRL. Wave Trade Business SRL este o societate română, cu sediul social în România, strada Mihail Sadoveanu 49, Deva-Hunedoara si puncte de lucru in Constanta – Mamaia, Bulevardul Mamaia 438 si Constanta-Navodari-Mamaia Nord, Aleea D14 / 1, înregistrată in Registrul Comertului sub nr. J20/710/2019, având Cod de înregistrare fiscală 40914848.
Acesti termeni si conditii reprezintă Contract intre utilizator si proprietarul GooApartments.ro
Folosirea, incluzând vizitarea si cumpararea de servicii de cazare de pe site-ul www.GooApartments.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate in urmatoarele paragrafe. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a acestor termeni si conditii.
Aceşti termeni şi condiţii pot suferi periodic unele modificări și se aplică direct sau indirect (prin distribuitori) tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru (mobil) sau a oricărei aplicaţii pe orice platformă (numite în continuare ˝website-ul˝) şi/sau prin efectuarea unei rezervări, confirmaţi şi sunteţi de acord că aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate în cele ce urmează.”
- DEFINIŢII
1.1. „Platformă” înseamnă website-ul (mobil) şi aplicaţiile pe care Serviciul este pus la dispoziţie, deţinut, administrat, întreţinut şi/sau găzduit de GooApartments.ro
1.2. „Serviciu” înseamnă serviciul de rezervări online (inclusiv facilitarea plăţilor) a produselor şi serviciilor de cazare care sunt disponibile pe Platformă.
1.3. „Partener” înseamnă furnizorul de cazare (de ex. Apartament de inchiriat, Pensiune, Vila sau Cabana), şi orice alt produs sau serviciu de cazare care poate fi rezervat sau achiziționat de pe Platformă.
- SCOPUL PLATFORMEI – GooApartments.ro
2.1. Platforma GooApartments.ro, pusă la dispoziție online, oferă posibilitatea ca, prin intermediul ei, pe de o parte parteneri să îşi poată face reclamă la produsele şi serviciile lor pentru rezervare si achiziționare de către clienți, iar pe de altă parte, vizitatorii Platformei să poată să facă aceste rezervări.
2.2. Rezervând un apartament / cameră sau alt serviciu de cazare prin GooApartments, vizitatorii Platformei intră în relaţie contractuală (care obligă din punct de vedere juridic) directă cu prestatorul serviciului de cazare GooApartments unde fac rezervarea sau de la care cumpără un produs sau un serviciu de cazare. GooApartments acţionează ca prestator în relatia cu utilizatorii Platformei .
Termenii si Conditiile Generale au ca obiectiv stabilirea condițiilor de rezervare / anulare si ulterior ședere a turiștilor în incinta unității de cazare din portofoliul GooApartments, acestea aplicându-se tuturor turiștilor, care îl acceptă prin însuși faptul rezervării si cazării lor, urmand ca acestia să se conformeze fără limite sau rezerve. În calitate de Prestator / Gazde, dorim să aveți o ședere plăcută în apartamentele noastre, asigurându-vă că ne vom strădui ca toate serviciile oferite să fie la nivelul cerințelor dumneavoastră. Pentru a ne putea duce la îndeplinire aceste dorințe în asa fel încât să reveniți la noi cu plăcere de nenumărate ori, vă rugăm să respectați cu strictețe următoarele:
- Rezervări:
Unitățile noastre de cazare pot fi rezervate prin intermediul site-ului www.gooapartments.ro – sectiunea rezervari, telefonic / sms la nr. +40735057100, , whatsapp la numărul de telefon +40 735 057100 sau email – contact@gooapartments.ro
Site-ul nostru permite realizarea de rezervări online, cu confirmare imediată a acestora.
Apartamentul pe care îl rezervați este cel pe care îl veți primi. GooApartments își rezervă dreptul de a înlocui apartamentul rezervat cu altul similar sau superior, la același tarif, în cazul unor situații excepționale.
Serviciile se pot achita în numerar, prin ordin de plată, cu card vouchere de vacanță sau cu cardul bancar. Acceptăm cardurile emise sub sigla VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, indiferent de tip: bandă magnetică, cip contact sau contactless.
Acceptăm vouchere de vacanță emise de UP ROMANIA, EDENRED sau SODEXO / PLUXEE, atât pe suport de hârtie cât și în format electronic (card).
Rezervările negarantate sau neconfirmate telefonic în ziua de check-in vor fi reținute până la ora 16:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, ne rezervăm dreptul de a reține suma aferentă rezervării și de a elibera apartamentul pentru perioada rezervate.
Orice anulare a unei rezervări se va transmite prin anulare in sistemul de rezervari unde a fost realizata ( www.gooapartments.ro ), în scris la adresa de e-mail: contact@gooapartments.ro , prin mesaj whatsapp la numărul: 0735057100.
Tarifele serviciilor de cazare diferă în funcţie de tipul de apartament pentru care optaţi, disponibilitate, zilele săptămânii, anotimp, numărul de persoane din apartament, politica de anulare, numărul de nopți.
1.1 Termeni generali & condiţii de rezervare.
Anulări / neprezentări / penalizări
Efectuând o rezervare, acceptați şi sunteți de acord cu politica de anulare/neprezentare, sumele încasate cu caracter de avans conform ofertelor înaintate, sunt agreate și plătite de către clienți pentru confirmarea rezervărilor.
Orice rezervare, anulare sau modificare se va face numai în scris.
3.1 Anularea cu cel puțin 15 zile înaintea datei de sosire:
3.1.1. Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități, cu cel mult 15 zile lucrătoare înainte de data începerii sejurului. În caz contrar avansul, reprezentând 30%, se transformă în penalitate.
3.2 Anularea în mai puțin de 15 zile înainte de data sosirii:
3.2.1. Pentru orice anulare totală sau parțială cu mai puțin de 15 zile înainte de intrarea la cazare se va reține ca penalizare 100% costul cazarii .
3.2.2. Rezervarea neonorată, reprezintă rezervarea confirmată și neanulată în urma căreia clientul nu a ajuns la apartament la data stabilită. În cazul neprezentării clientului la checin, suma achitată în avans se reține integral.
3.2.3. Pentru anulările anunțate la departamentul de rezervări cu cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de data de Check-in, avansul se poate folosi pentru rezervări ulterioare ale clientului în următoarele 12 luni.
3.2.4. Orice modificare a unei rezervări confirmate, va fi considerată o anulare și se va supune condițiilor de anulare de mai sus. În acest caz, este necesară efectuarea unei noi rezervari care va fi confirmată în limita disponibilităților
3.2.5. În cazul în care turistul decide din orice motiv să plece mai devreme de ziua de ieșire de la cazare, acesta va achita integral valoarea serviciilor rezervate inițial (se vor plăti toate nopțile rezervate).
1.2 Politica rezervare.
Flexibilă & garantată
Nu se percepe nici o taxă dacă rezervarea se anulează cu 15 zile înainte de sosire
Politica rezervare Flexibilă & garantată Nu se percepe nici o taxă dacă rezervarea se anulează cu 15 zile înainte de sosire. Dorința noastră este să vă oferim un sejur plăcut în apartamentele noastre de vacanta, de aceea am stabilit o serie de reguli, de care vă rugăm să țineți cont atunci când efectuați o rezervare. Rezervarea unei camere se poate realiza astfel: telefonic la +40 735 057100 , e-mail la contact@gooapartments.ro, formular de rezervări disponibil pe site-ul : www.gooapartaments.ro
Acești termeni şi condiții se aplică tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon.
Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru şi prin efectuarea unei rezervări, confirmați şi sunteți de acord, că aţi citit și înțeles toți termenii şi condițiile precizate mai jos.
- Garantarea Rezervărilor și Politica de Plăți
Prin acest website, oferim o platformă online prin intermediul căreia vizitatorii website-ului pot face rezervări pentru GooApartments.
Prin completarea formularului de rezervare, sunteți de acord cu condițiile rezervării.
În urma primirii cererii de rezervare, vom confirma disponibilitatea serviciilor solicitate și vom trimite factura proformă prin email.
Pentru garantarea rezervării, este necesară plata unui avans, echivalent a 50% din totalul rezervarii, în termen de 24 de ore de la data transmiterii facturii proforme, care va fi emisă la momentul rezervării.
În situația în care avansul nu va fi achitat în termenul menționat, rezervarea va fi anulată. Plățile pot fi efectuate prin: transfer bancar , card bancar sau card tichete de vacanță
Plățile se efectuează numerar, card bancar sau card tichete de vacanța la recepția hotelului, în moneda românească. Card-uri acceptate: Visa / Visa electron / Master Card.
Pentru clienții noștri care rezerva prin intermediul site-urilor de rezervare cu care GooApartments are contracte (AirBnB, Booking.com,TravelMinit.ro, etc), ne rezervăm dreptul să preautorizăm cardurile clienților folosind informațiile transmise de către aceste site-uri conform condițiilor de rezervare agreate între site-urile de rezervări prin care clientul dorește sa facă rezervare pentru GooApartments.
b). Perioade SpecialePentru perioadele de Paște, 1 Mai, Rusalii, Sfânta Maria, pentru serviciile de cazare conform Ofertelor Speciale, se va efectua prin plata în avans a întregii valori (100%) a serviciilor, în termen de 24 de ore de la transmiterea facturii proforme emise. În caz contrar, rezervarea va fi anulată.
1.3. Anulări / neprezentări / penalizări
Efectuând o rezervare, acceptați şi sunteți de acord cu politica de anulare/neprezentare, sumele încasate cu caracter de avans conform ofertelor înaintate, sunt agreate și plătite de către clienți pentru confirmarea rezervărilor. Orice rezervare, anulare sau modificare se va face numai în scris.
1.3.1 Anularea cu cel puțin 15 zile înaintea datei de sosire:
1.3.1.1. Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități, cu cel mult 15 zile lucrătoare înainte de data începerii sejurului. În caz contrar avansul, reprezentând 30%, se transformă în penalitate.
1.3.2 Anularea în mai puțin de 15 zile înainte de data sosirii:
1.3.2.1. Pentru orice anulare totală sau parțială cu mai puțin de 15 zile înainte de intrarea la cazare se va reține ca penalizare 100% costul cazarii .
1.3.2.2. Rezervarea neonorată, reprezintă rezervarea confirmată și neanulată în urma căreia clientul nu a ajuns la apartamentul rezervat la data stabilită. În cazul neprezentării clientului la check-in, suma achitată în avans se reține integral. 1.3.2.3. Pentru anulările anunțate la recepție cu cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de data de Check-in, avansul se poate folosi pentru rezervări ulterioare ale clientului în următoarele 12 luni.
1.3.2.4. Orice modificare a unei rezervări confirmate, va fi considerată o anulare și se va supune condițiilor de anulare de mai sus. În acest caz, este necesară efectuarea unei noi rezervari care va fi confirmată în limita disponibilităților.
1.3.2.5. În cazul în care turistul decide din orice motiv să plece mai devreme de ziua de ieșire de la cazare, acesta va achita integral valoarea serviciilor rezervate inițial (se vor plăti toate nopțile rezervate).
Nerambursabilă
Nerambursabilă
Online cu card bancar prin Euplatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Online cu card de vacanta ( Sodexo/Pluxee, UpRomania sau Edenred)
Vă rugăm să reţineţi, dacă rezervarea este anulată, modificată sau în caz de neprezentare, va fi încasat preţul total pentru rezervare, indiferent de momentul anulării.
- Sosire și plecare
Primirea apartamentului (check-in) se poate face, cel târziu, începând cu ora 16.00. In sitatia in care apartamentul care urmeaza a fi cazat se elibereaza mai repede, cazarea se va face imediat dupa terminarea igienizării și dezinfectării generale.
Eliberarea apartamentului (check-out) se va face înainte de ora 11.00.
Având în vedere că nu avem serviciu de recepție, pentru a vă asigura un check-in rapid, vă rugăm sa ne furnizați informații privind ora sosirii prin telefon, mesaj, whatsapp, email cu cel putin 3 ore înainte de sosirii.
Achitarea costurilor aferente cazării, daca aceasta nu a fost realizată online/transfer bancar, se va face în momentul sosirii. Din momentul preluării cheii, turistul raspunde de apartamentul rezervat si de integritatea inventarului acestuia.
O eventuala prelungirea a sejurului va fi confirmată în funcție de disponibilitatea apartamentului rezervat.
Pentru eliberarea apartamentului după ora 11:00, dar nu mai târziu de ora 16:00 se percepe o taxă de 50% din tariful pe ziua respectivă. Eliberarea apartamentului după ora 16:00 se tarifează cu o noapte întreagă de cazare.
Predarea cheii la finalizarea sejurului se va face numai după ce s-a realizat verificarea apartamentului de către echipa GooApartments.
În cazul plecării anticipate vă rugăm să ne anunțați telefonic, prin mesaj, whatsapp sau email înainte de a părăsi apartamentul, pentru preluarea inventarului.
- Cazarea:
Turist / Oaspete este orice persoană cazată sau care beneficiază de orice serviciu al unității noastre de cazare.
Cazarea fiecărui oaspete se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii și plecării pe baza actului de identitate valid.
Cazarea minorilor în vârstă de până la 14 ani este permisă numai în cazurile în care aceștia sunt însoțiți de părinți sau de reprezentanții legali. Se exceptează de la această regulă minorii aflați în drumeție, tabere, excursii, concursuri sau în alte acțiuni similare, însoțiți de cadre didactice, antrenori și ghizi din partea organizatorilor acțiunilor respective.
Prin completarea și semnarea fișei de anunțare a sosirii si plecării, oaspeții unității de cazare confirmă faptul că au citit și au acceptat acesti termeni si conditii, disponibile si pe site-ul nostru www.gooapartments.ro .
Puteți primi musafiri sau oaspeți în apartamentul dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze în evidențele noastre, prin completarea fișei de cazare.
Oaspeții nu pot transfera apartamentul către alte persoane, chiar dacă perioada sejurului, care a fost deja plătit, nu s-a încheiat.
Unitatea de cazare poate refuza cazarea unor persoane care, în timpul vizitei anterioare, au încălcat în mod evident termenii si conditiile generale, în special în cazul în care au cauzat daune proprietății sau a altor oaspeți/locatari/vecini.
Cazarea în unitățile noastre este permisă numai persoanelor care nu suferă de boli contagioase.
În cazul în care ați fost diagnosticați cu COVID 19, prezentați simptome specifice acestei boli, sunteți contact direct al unui bolnav de COVID, s-a dispus să intrați în izolare sau în carantină, vă rugăm să amânați sejurul în unitățile noastre de cazare. Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-12 ani se va face gratuit.
Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.
Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilului, solicitarea.
- Confidențialitate și Protecția datelor cu caracter personal (GDPR):
În confirmitate cu cerințele Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor – RGPD) Turiștii își exprimă în mod expres acordul ca societatea Wave Trade Business S.R.L., pentru structura de primire turistică GOOAPARTMENTS, în calitate de operator de date cu caracter personal, să administreze, să prelucreze și să porteze în condiții de siguranță, datele personale pe care le furnizează turistul, sau, după caz, un membru al familiei sale ori altă persoană.
- Turiștii își dau consimțământul ca datele lor cu caracter personal să fie transmise, prin orice mijloc de comunicare, instituțiilor publice sau altor entități publice ori private pentru îndeplinirea obligațiilor prevăzute de lege în sarcina unității de primire turistică.
- Scopul colectării datelor îl constituie înregistrarea turiștilor în evidențele structurii de primire turistică cu funcțiuni de cazare, în conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 237/2001 privind aprobarea Normelor cu privire la accesul, evidența și protecția turiștilor în structura de primire turistică. Aceste informații vor putea fi introduse de unitatea de primire turistică în baza sa de date sub orice formă materială (pe suport hârtie) și electronică.
- Turiștilor li s-a adus la cunoștință că refuzul furnizării acestor date determină imposibilitatea cazării lor în structura de primire turistică.
- Turiștii își dau acordul ca unitatea de primire turistică să păstreze o copie după actul lor de identitate.
- Turiștii își dau acordul ca unitatea de primire turistică să îi contacteze prin telefon.
- Unitatea de primire turistică are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice.
- Unitatea de primire turistică procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor hoteliere de cazare, în următoarele scopuri:
- Rezervarea de apartamente și alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;
- Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al unitatii de cazare;
- Facturarea serviciilor de cazare, având ca temei de prelucrare obligațiile fiscale legale;
- Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastră asupra serviciilor noastre, acela de a soluționa diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al unitatii de cazare;
- Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul oaspeților;
- Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim.
Turiștilor li s-a adus la cunoștință de către structura de primire turistică că au următoarele drepturi:
- Dreptul la informare – furnizarea informațiilor prevăzute la punctual 4 din Regulament, în scris sau electronic, în termen de cel mult 1 lună de la primirea cererii;
- Dreptul de acces – dreptul persoanei vizate de a obține din partea operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu datele cu caracter personal ce o privesc;
- Dreptul la rectificare – dreptul persoanei vizate de a obține din partea operatorului rectificarea datelor inexacte;
- Dreptul la ștergere – dreptul „de a fi uitat” – dreptul persoanei vizate de a obține din partea operatorului ștergerea datelor cu caracter personal ce o privesc;
- Dreptul la restricționare – dreptul persoanei vizate de a obține din partea operatorului restricționarea prelucrării datelor;
- Dreptul la portabilitate – dreptul persoanei vizate de a obține din partea operatorului transmiterea datelor personale către alți operatori, atunci când prelucrarea se efectuează prin mijloace automate;
- Dreptul la opoziție – dreptul persoanei vizate de a se opune prelucrării datelor personale care o privesc.
- Serviciile oferite de unitatea de cazare
- Unitatea de cazare oferă servicii în conformitate cu categoria și standardele legale.
- În cazul oricăror obiecții cu privire la calitatea serviciilor, oaspeții sunt rugați să raporteze imediat obiecțiile lor către personalul unității, ceea ce va permite rapiditate în răspuns și îmbunătățirea standardului serviciilor prestate.
- Unitatea de cazare oferă oaspeților săi cazare în studiouri/ garsoniere, apartamente cu 2 și 3 camere, clasificate de către Ministerul Antreprenoriatului si Turismului – Directia Autorizare cu 3 stele, pentru odihnă și relaxare, asigurând o ședere în siguranță.
- Unitatea de cazare oferă gratuit servicii de curățenie a apartamentelor, de schimbare a lenjeriei și prosoapelor la inceputul/sfarsitul sejurului precum și servicii de mentenanță și reparații a echipamentelor din dotarea apartamentelor. În contextul pandemiei generate de virusul COVID 19, pentru a limita contactul echipei de curațenie / echipei tehnice cu turiștii, vă rugăm să ne solicitați prin apel telefonic, sms, whatsapp, email, efectuarea acestor servicii, indicând serviciul solicitat, data și intervalul orar.
- Unitatea de cazare oferă asistență tehnică promptă, iar în cazul unor defecțiuni care nu pot fi remediate imediat, unitatea de cazare va depune toate eforturile pentru a atenua incovenientul sau vă va pune la dispoziție, în limita disponibilității, un alt apartament.
Unitatea de cazare oferă urmatoarele servicii gratuite suplimentare: furnizarea de informații turistice, comandă taxi, apel de trezire, comandă online de preparate culinare, rețea de internet wireless, serviciu de păstrare valori (seif în apartament), primirea și transmiterea mesajelor.
- Ceaiul, cafeaua, apa și o mică surpriză dulce la check-in sunt din partea casei!
- Apartamentele funcționează în sistem de self catering și vă oferă o bucătărie complet utilată: frigider, cuptor electric, cuptor cu microunde, plită pe gaz/electrica, fierbător de apă, espressor/filtru cafea, prăjitor de pâine, veselă, tacâmuri.
- GooApartments oferă, prin partenerii noștri, servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat, inclusiv transfer la / de la aeroport Constanta sau Bucuresti, servicii de spălătorie , curatenie / menaj zilnica sau călcătorie, trimitere și primire corespondență, curierat intern și internațional, serviciu de trimitere/primire flori.
- Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
- Răspunderea oaspeților
- NU lăsați copiii nesupravegheați nici în apartamente, terase, balcoane și nici în lifturi sau în spațiile comune. Prizele din apartamente sunt conectate la rețeaua de energie electrică de 230 V, există pericolul de electrocutare! Balcoanele sunt situate la înălțime, există riscul căderii de la înălțime! Nu răspundem de accidentele produse ca urmare a nesupravegherii copiilor, a utilizării necorespunzătoare a echipamentelor din dotare sau a nerespectării prezentului regulament.
- Oaspeții poartă răspunderea materială pentru orice fel de daune sau distrugere provocate apartamentelor, mobilierului, echipamentelor și aparaturii unității de cazare rezultate din vina lor, a copiilor care se află în grija acestora precum și a vizitatorilor.
- Oaspeții trebuie să informeze unitatea de cazare cu privire la producerea oricăror daune apartamentelor, mobilierului, echipamentelor și aparaturii unității de cazare, imediat după producerea / detectarea acestora.
- În caz de incendiu în apartament, vă rugăm să utilizați stingătoarele portabile situate în holurile apartamentelor, în locul semnalizat corespunzător. Acestea sunt omologate și verificate periodic de către firme specializate.
- În caz de incendiu în apartament, oaspeții trebuie să anunțe imediat autoritățile la numărul unic de urgență 112 precum și personalul unității de cazare.
- În caz de incendiu sau cutremur verificați planul de evacuare și părăsiți imediat clădirea utilizând scările. În aceste situații nu folosiți lifturile!
- În cazul în care sesizați scăpări de gaz în apartament veți lua de urgență următoarele măsuri: deschideți larg ferestrele și ușile, stingeți orice sursă de gaz, nu aprindeți lumina sau alte surse de foc, nu folosiți liftul, nu folosiți aparatele electrice și părăsiți imediat clădirea.
- Oaspeții trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Aceștia vor trebui să respecte atât liniștea în apartamente, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
- De asemenea, turiștii trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lor pe parcursul cazării.
- Orice încălcare a uzanțelor hoteliere, a normelor morale și de conviețuire socială sau a prezentului regulament dă dreptul unității de cazare să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz și fără returnarea sumelor plătite.
- Vă rugăm să respectați prevederile Legii nr. 61/1991, privind normele de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice. Constituie contravenții tulburarea, fără drept, a liniștii locatarilor prin producerea de zgomote cu orice aparat sau obiect ori prin strigăte sau larmă, tulburarea liniștii locatarilor între orele 22:00-8:00 și 13:00-14:00 de către orice persoană prin producerea de zgomote, larmă sau prin folosirea oricărui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare în apartament, organizarea de petreceri cu caracter privat și utilizarea de aparatură muzicală la intensitate de natură a tulbura liniștea locuitorilor. Nerespectând legea, puteți fi sancționați cu amendă contravențională aplicată de către organele de Poliție intre 500 – 1500 lei.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea turiștilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care au consumat droguri, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii unității de primire turistică sau deranjează alți oaspeți sau vecinii.
- Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din unitățile de cazare clienții indezirabili.
- inând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
- Răspunderea unității de cazare
- Unitatea de cazare poartă răspundere în condițiile prevăzute în dispozițiile legislației în vigoare, inclusiv Codul Civil.
- GooApartments vă pune la dispoziție gratuit locuri de parcare, la unitatile unde acest lucru este posibil ( acestea fiind specificate in descrierea fiecarui apartament din portofoliul nostru).
- Unitatea de cazare nu poartă nicio răspundere pentru daune produse autovehiculelor pe durata sejurului, pentru furtul acestora sau a bunurilor personale lăsate în vehicule.
- Unitatea de cazare nu poartă nicio răspundere pentru obiectele personale uitate, pierdute sau presupus furate din apartamente pe perioada sejurului. Vă rugăm să încuiați ușa de intrare în apartament pe durata șederii în apartament și să nu acceptați vizitatori necunoscuți. Vă rugăm să depozitați obiectele de valoare și actele de identitate în seifurile amplasate în apartamente.
- Obiectele personale uitate la plecare de către oaspeți vor fi trimise la adresa indicată de aceștia, pe cheltuiala lor. În cazul în care constatați că ați uitat bunuri în apartamente, vă rugăm să ne anunțați de îndată.
- Animale și păsări:
Accesul cu animale de companie și păsări in unitatea de cazare este strict interzis. - Protecția mediului:
- Nouă ne pasă! Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens. Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor și prosoapelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
- Lenjeria și prosoapele se schimbă numai la cererea turistului. Pentru aceasta, vă rugăm să permiteți accesul în apartament a echipei de curățenie, atunci cand solicitati schimbarea prosoapelor. Curatenia se realizeaza gratuit la sosire/plecare si contra cost in timpul sejururlui, cu programare telefonica/mesaj.
- Nu folosiți prosoapele pentru: șters părul vopsit, pentru demachiat, curățat încălțămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi doar pentru uz corporal. Dacă vom identifica prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a acestora, ne rezervăm dreptul de a încasa de la turiști contravaloarea prosoapelor.
- La plecarea din apartament, vă rugăm să vă asigurați ca ați oprit apa și gazul, ați stins lumina, ați oprit televizorul și ați încuiat ușa !
- Este interzisă folosirea in apartamente a reșourilor și a radiatoarelor aduse din exterior.
- Gunoiul și resturile menajere se vor depozita în saci menajeri, pusi la dispozitie gratuit, în coșurile de gunoi si ulterior la platformele din vecinatatea ansamblului rezidential. Nu depozitați gunoiul în spațiile comune ale blocului.
- Nu aruncați în WC hârtie și alte obiecte care ar putea conduce la avarierea rețelei de canalizare a rezidurilor.
- Accesul cu încălțăminte murdară de noroi în apartamente este interzis.
- Clauze finale:
- Fumatul tradițional și țigara electronică nu sunt permise în incinta unităților noastre de cazare, conform legislatiei aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Toate apartamentele dispun doar de camere pentru nefumători. Fumatul este permis doar în balconul apartamentului, special amenajat în acest scop. În cazul în care nu se vor respecta prevederile prezentului regulament privind fumatul, se va aplica o taxa suplimentară de igienizare în valoare de 200 euro (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plății).
- Este interzisă aruncarea mucurilor de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere, și doar după ce în prealabil au fost stinse.
- Se interzice cu desăvârșire introducerea în unitatea de cazare de mărfuri periculoase, armament, muniții, arme albe, materiale inflamabile, explozive sau substanțe interzise prin lege.
- Este interzisă organizarea în apartamente a oricăror activități economice precum prezentarea și vânzarea de produse, activitățile de jocuri de noroc.
- Oaspetii nu au voie să efectueze modificări în amenajarea apartamentelor, inclusiv să mute piesele de mobilier.
- Oaspeților le este interzis să utilizeze grătare pe balcoanele apartamentelor.
- Spațiile comune ale blocului și locurile de parcare pot fi supravegheate video. Apartamentele sunt situate într-o zonă rezidențială cu blocuri noi, fiecare bloc având rampă de acces pentru persoane cu dizabilități și lift.
- Apartamentele sunt destinate exclusiv pentru odihnă și relaxare. Sunt interzise petreceri şi escorte!
- Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
- – au părăsit incinta apartamentului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat;
- – au produs degradări sau distrugeri;
- – au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o;
- – nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
- Termenii și condițiile prezente pot fi modificate oricând de către Wave Trade Business SRL – GooApartments fără notificarea prealabilă.
- Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Deva.